thisoneisfortheoutcast

Alla inlägg under mars 2012

Av Alexander Eriksson - 6 mars 2012 21:31

Då var man hemma igen då efter att ha Vittnat i en rättegång i västerås.

Dagen har även bjudits på en del annat kul i min kära hemstad. Käka på donken och flummat runt med killarna just as always! Nu ska man ta och lyssna på lite musik och smsa lite haha :)

Av Alexander Eriksson - 5 mars 2012 19:53

Fasen vad jag är snabb på att blogga, bara nån timme mellan inläggen god damn!


Jaja, ska inte skriva så mycket i will let the Picture do the talking


Kanske inte sådär jättesnygg kanske men vafasen, tänkte inte direkt söka till top model :)

Av Alexander Eriksson - 5 mars 2012 18:58

Denna dag var ovanlig har tagit ännu ett steg närmare att bli Hemmakarl!

Har idag Tvättat for the first time, ge mig applåder för bövelen!!!

Sen handlade jag, vilket jag gör varenda dag typ så det var inget speciellt.

I lördags förnyade jag mitt spotify unlimited så nu sitter jag och försöker spränga mina öron med lite skön trashmetal och Sleaze. Men nu jävlar ska hemmakarln fixa lite i rummet och sen fixa käk!

Förövrigt tycker jag att alkoholfri äppelcider är mums för kaggen!

Om ni har tur kanske jag bjuder på en bild på mig, fast bara kanske heeeeheee


See ya

Av Alexander Eriksson - 5 mars 2012 17:15

Vad ska man skriva för att verka intressant? Good question, next!


Allright ska vara seriös nu, eller ja försöka.

Jag är då en 21 årig långhårig hårdrockare.

Mitt namn? Alexander riktigt metal namn det höhö.

Denna blogg ska väl handla om mitt liv heh, Ska även försöka blogga om mitt största intresse musiken. Bilder och sådant kommer det även bjudas på!


Rock on!



Alexander

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards