thisoneisfortheoutcast

Alla inlägg den 19 april 2012

Av Alexander Eriksson - 19 april 2012 02:38

Uppdateringen har varit kass igen my bad!


So, vad har hänt under denna tid?

Jo jag har börjat inse mer och mer att jag ska lägga ner med spriten. Tappar kontrollen aldeles för lätt, vilket inte hänt förut. Så mindre festande, har vart nykter denna helg.


Har även träffat en underbar tjej, vars namn jag inte kommer nämna ännu.

Och denna helg så lämnar jag sketna Västmanland och säger Hello till Värmland!

Åker över en helg men ändå, skönt att komma härifrån ett tag :)

Sen får jag inte glömma att det bästa med det hela är att jag ska vara med henne hela helgen.


Vad mer har hänt?

Jag har börjat tänka extremt mycket igen och irriterat mig på en jäkla massa. Har blivit en riktig surkuk haha, antar att det har med min kassa dyngsrytm att göra. Ska fixas snarast!


Justja, sen har jag börjat tagga satan och längtar så in åt helvete till Sweden rock! bara 48 dagar kvar för bövelen!


Slänger även upp en grym låt bara för att den är awesome!



Ha det gött!


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards