thisoneisfortheoutcast

Alla inlägg den 23 juni 2012

Av Alexander Eriksson - 23 juni 2012 19:30

Här har ni en rejäl uppdatering då!

Jag har nyligen börjat gå på en massa möten som Förnedringskassan tvingat mig på för att förhoppningsvis få ett jobb, greeeat. Enda kruxet är att dom upprepar en massa saker man redan fått höra när man blev tvingad av AF att gå till Adecco. -.-

Sen så tjatar dom ständigt om hur bra det är att ha en bra hälsa dvs med mat och mindre alkohol etc. Vafan jag vill ha ett jobb inte råd om hur jag ska må bättre? Vafan har jag hamnat hos Viktväktarna?

Jag är varken överviktig eller underviktig, utan jag är normalviktig. Behöver jag bantningsråd och shit kollar jag väl på nätet eller något, tränar gör jag ju redan.


Jag har dock nu efter över ett års arbetslöshet kommit på vad jag vill bli! Antingen roddare en sådan som hjälper banden med att soundchecka, göra ärenden etc.

Det andra jag har börjat fundera på är Behandlingsassistent enda problemet är att jag antingen måste flytta till Hälsingland eller ner till Felingsbro för att plugga.


Förövrigt så har större delen av maj och juni bestått av en del festande. Men inget direkt märkvärdigt har inträffat vilket suger, Jag har börjat inse att jag måste hitta folk som kan festa längre än till 02:30.


Oh, har även varit på Sweden Rock. Kanske om jag är snäll så lägger jag upp en BIG recension!



Och nu ska jag efter att ha smaskat i mig 2 glassar och druckit Cola ta och glo klart på en film som jag aldrig orkat se klart på. No life? You got it!


Ska börja lägga upp bilder också, frågan är bara när och på vad xD


Menmen denna jäkla låt är förövrigt den skönaste låt jag hört sen jag sjöng Amazing Horse med en fet snubbe från skåne på T-banan 2009.


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards