thisoneisfortheoutcast

Alla inlägg den 8 oktober 2012

Av Alexander Eriksson - 8 oktober 2012 17:38

Det har nu gått nästan 2 månader sen förra inlägget. Iknow jag är rätt kass på att komma ihåg denna haha

Sååå vad har hänt på dessa 2 månader? Jo det har hänt lite grejer.


Jag blev singel för ca en månad sen då min tjej jag hade i ca 4 månader försökte å lura mig på pengar och sedan var otrogen då hon insåg att jag inte är så korkad som hon trodde. Så nu är man ute på singelmarknaden igen, Yeeey!!!! eller inte. Men har bestämt mig för att lägga ner all min energi nu på att träna å försöka mig på ett intrument istället för kärlek.


Den andra saken som hänt är att jag ansökte om att göra en GMU ( Grundläggande militär utbildning) hos försvarsmakten i slutet på Januari. Fick svar för en vecka sen om att jag måste göra ett Fys och Psyk den 29-30 oktober i stockholm. Så nu ligger man i hårdträning med Spinning och sådant. 


Det tredje som hänt är att jag var på Rockstad i mitten på Augusti. Den festivalen var som alltid bra, höll mig dock nykter detta år. Såg band såsom Engel, Iron Saviour, Epica, Sabaton, D-A-D, Danko Jones, The unguided, Bourbon Boys mfl. Kände dock inte att något av banden var speciellt superbt. Vart besviken på både D-A-D och Epica, dom var  riktigt tråkiga, knappt någon scenkänsla alls. 


Det var nog allt som hänt tror jag :)


Just nu sitter jag och funderar lite över om jag ska på Brålanda festivalen och se Rammstein eller om jag drar på Sweden rock nästa år igen och ser KISS, RUSH samt AMON AMARTH. Troligtvis blir det den sistnämda :)


Nu ska jag iväg. 


Hoj! / Alexx

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards