thisoneisfortheoutcast

Alla inlägg den 23 februari 2013

Av Alexander Eriksson - 23 februari 2013 20:42

Första inlägget för detta år! 

Å Även första Konserten för i år :D


Var på Bandit Rock Awards igår kväll i Stockholm såg Älskade Slash och Även Sabaton för 6:e gången och Crashdiet, Nicke Borg Homeland samt Halestorm dock Akustisk. 


Kvällen första band var Nicke borg Homeland. Tja, dom var helt okej. Lät som jag förväntat mig utav Backyard Babies sångaren, synd bara att dom fick köra 3 låtar bara.


Nästa band var Crashdiet har jag för mig, dock var detta de sämsta skit jag sett. Har sett dom 3 gånger, men denna gång sög SImon mega getpung. Han kraxade som en Kråka som deepthroatat ett gammalt korvbröd utanför en sibylla nånstans i djupaste småland. Kunde knappt hålla mig för garv, så jäkla illa var det. 


Halestorm var näst ut. 

DAAAAAAMNNNNN! Den där kvinnan var smooooking tonight! Hennes röst var fan otrolig. Jag brukar ogilla akustiskt men fasen hon och Gitarristen gjorde det jävligt bra. Lätt ett av dom bättre banden för kvällen


Sabaton, var nästa gäng ut. Förväntade mig värsta explosionen när dom kom ut på scen, har sett dom 6 gånger men denna var sämst. Dom var trötta å extremt tråkiga live, märktes att dom inte var vana å få spela som förband. Sen körde dom bara 3 låtar från nyaste plattan, är inget stötte fan av den dessvärre. Sen drog ju Lillasyster frontmannen ett misslyckat skämt om att Sabaton och Ultima Thule har sina likheter. Jag gillar båda so i don't give a bloody shit, men Managern till Sabaton flög dock i skorna. 


Strax före tio så kom den krullige snubben med tophat, ja ni kan ju gissa vem. SLASH OFC! 

Shit, Jag var fan i extas när dom började lira, Myles kennedys röst lät bättre live än på skiva, å när dom drog igång gamla GNR låtarna så lät fan Myles bättre än Axl. Å Slash solon ska vi inte ens tala om, jag dregglade som en 12 årig flicka på en Justin Bieber konsert. Fuck va bra han är! (antingen dregglade jag av honom eller för att jag blev intryckt mellan en blondin som av nån anledning vrångt skulle trycka sin röv mot mitt skrev, trots att jag backade). 


Allt som allt så var kvällen oslagbar, Slash är och förblir min Gud näst efter Nikki! 




Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards